tisdag 18 december 2012

Nya försiktiga kliv...

Jobbat två dagar... i dag har vi haft pyssel/filmdag och jag har visat Astrid Lindgrens jul 4 gånger. Till mina favoriter hör Lotta när hon ska träna på slalom och svänger lite och vickar på rumpan! =) Den andra favoriten är såklart Emil och Tabberaset i Katthult! Där har jag i dag sett min söta kusin spela Ida och åka på släden med Emil och Alfred. Hon berättade i dag att hon nästan ramlat ner i varggropen tillsammans med Kommadoran! Inte alla som har en stuntkvinna som kusin! ;) Snart jullov och tid för plugg-jobb. Ska till Stockholm den 10-11 januari för muntlig redovisning av mitt projektarbete. Kanske kan jag få en stadshelg - vore gött!!

Sen sist men inte minst...jag har satt ytterligare en boll i rullning... jag har ju som sagt en idé och jag ska försöka göra något av den. Det innebär lite studier! Men mer än gärna säger jag! Berättar inte än vad det är. Vill suga på den här karamellen ett bra tag...det KAN ju vara så att fyllningen är bitter och sur. Vi får se!! Nu håller jag tummarna för att utbildningen blir av och att jag får åka till Stockholm igen i februari. 

Dags att göra klart en sak inför torsdagen... 
Häpp!!

3 kommentarer:

  1. Bitter o sur fyllning?? låter mysko ;)

    Den som ändå fick lite jullov. men ynka två dagar blir det.. bah.. =(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysko är mitt tredje namn! Fröken Frostflinga Mysko...hahahaha

      Radera
  2. El Mysko fröken frostflinga :) // å

    SvaraRadera