söndag 30 december 2012

Har liksom...

Tappat sugen, drivet och har ingen lust med varken det ena eller det andra. Ganska skönt ändå! Vill slänga ut julen nu och helst slippa nyår med alla dessa smällare som gör mina hundar galna av rädsla! Får ändå alltid fira nyår ute i skogen i en bil med mina hundar - jättekul!! Not!! Men men...vad offrar man inte för sina vänner när det fortfarande finns idioter som måste bränna pengar på lite pang pang inne i byn... 

Tänk om alla hade skickat upp såna här kinesiska Himmelslyktor istället - vilken magisk syn på himlen!! wow! 100% biologiskt nedbrytbart och flamsäker. Finns på Bygglagret, och köper man fler än 3 så kostar de bara 33:- / st. Finns röda och vita. 




Jag har 4 st som jag ska skicka upp till stjärnorna, jag har med andra ord 4 st önskningar inför det nya året. Har du funderat på vad du önskar dig? 



3 kommentarer:

  1. Håller med, förra året hade vi både raketer o lyktor. Blir nog enbart lyktor i år. de var så fint att följa dem, å barnen gillade att få hålla o medan vi vuxna tände och höll rätt på "själva papperet/ballongen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir liksom lite mer högtidligt och mäktigt med lyktorna! Love them!

      Radera
  2. Håller med...jädra smällare :(

    SvaraRadera