fredag 14 december 2012

Höcken fän e du??

...det tror jag i alla fall att Mårris frågar den lilla kattfröken. Hon är kvällens skapelse, redo för att flytta i morgon dag. Sally heter hon och hon är en skogskatt från Frostflingebergen. 

Tränat idag - cheeeeezzez! Vi skulle ta det lugnt, och det gjorde vi...men jag är inte i form alls! Känner mig idag som jag kände mig efter tjejvasan i mars. Helt färdig!! Bara att hoppas att kraften kommer tillbaka...eller jag ska ha den tillbaka!! 

Ringt på jobb idag - så nu håller jag tummarna!! Hjälp mig hålla dem du oxå!! På måndag är jag tillbaka på gamla jobbet och nästa torsdag blir det jullov!! 

Nu ska jag och Harry lägga oss i soffan och invänta varma mackor och njuta av eldens sprak... I morgon är det dop. Häpp!

5 kommentarer:

  1. Häpp.. kanske dags att se om man har rena kläder då.. ;)

    SvaraRadera
  2. Jag håller mina tummar <3
    //3-männingen

    SvaraRadera
  3. ..vilken fin Sally!!! Tänker på ditt inslag om kottarna..och distribution till ekorrarna världen över. Om dessa ekorrar behöver en och annan Sally och några änglar också..då borde du kunna överleva på det! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja tänkt om det vore så enkelt, Lena! Men det behövs nog en hel del kottar...hahaha!

      Radera