onsdag 28 november 2012

Längtar till lugn och ro...

Det har gått för runt i dag, och en sak som jag längtat så efter har jag bara glömt!! Förhandlade till mig en timmes hemma jobb så att mina hundar skulle få njuta av min uppenbarelse. Jag har suttit framför datorn från 16 till 22, och klockan 20 hade jag en avtalad tid... Men det kan nog lätt bli så om man ska ta tag i sitt liv! Jobb jobb och sen sammanställa en CV, det tar sin tid. Nu sitter jag här igen så här ap-sent!! Dricker te och käkar rostade mackor, kliar en vän på magen och känner hans taskiga andedräkt - men vad gör det? Han har torkat flest tårar åt mig av alla, troget stått vid min sida i vått och torrt, skällt ut dem som förtjänat det - och även alla andra! Vi kliar lite till innan tekoppen är urdrucken och jag totalpantad! Kom ihåg att även... ja va sjutton var det nu då?!


4 kommentarer:

  1. BErtAStiNa ..2012-11-28 22:59

    Lugn o ro..
    FINNS det??!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carina Backman2012-11-29 05:06

      Man kan väl längta iaf...? ;-)

      Radera
  2. Men det är ju en hel månad dit Lena!! :o

    SvaraRadera