måndag 26 november 2012

Återfall...

"I'm a girl without conviction
I'm a girl who doesnt know
How to sell a contradiction
You come and go
You come and go...
Tralla la la tralla la la...
Red gold and green, red gold and green!"
 "Vi träffades första gången i vårvintras. Det blev inte så ofta vi hann med att få till våra dejter, men vi gjorde vårt bästa för att det skulle funka för oss båda. När vi sågs blev det många skratt och ironiska samspråk, men även djupa tankar och tårar. Vi delade livserfarenheter och glädjeämnen, vi konstaterade att du var man och jag kvinna - vi tänker olika! ...men när sommaren kom blev det annat som kom i vägen, och jag träffade en annan som gjorde att du inte kändes lika viktig längre! Vi sågs nån gång, men samtalsämnena fattades oss och det fanns liksom inget mer att jobba på - tyckte jag! Jag ville inte att vi skulle ses nåt mer, men du stod på dig och sa - bara en gång till....en sista gång! Vi sågs idag. Det var ett bra möte! Mycket skratt...men även allvarliga ord... Ska fundera på saken svarade jag när du föreslog att vi skulle träffas igen. Vi hörs! "
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. är det disco i stugan i kväll :-)

    SvaraRadera
  2. Rasta, maaaan! =) Inget disco den här gången. Åh, nej, det är ingen tragisk kärlekssaga med någon ledsen karl inblandad...hahhahahaa Det kan lika gärna stämma in på en tidningsprenumeration, en halvtaskig massör eller nåt annat kul! Who knows!?

    SvaraRadera