torsdag 29 november 2012

Idag...

blev det rena julafton i en glimt! Mina nya färger har äntligen kommit och det bara rycker i skapartarmen!

tog jag ett beslut att stanna hemma nästa vecka och försöka hämta andan i min lilla fröken själ!

drog min lilla avkomma till Norge på besök och jag får lugn och ro i helgen...inte för att han stör annars, men det lät bra!

köpte jag hem färdig mat på ica, åkte hem och satte på ugnen, gick med hundarna - och sen satte jag mig med en kopp te och några mackor iaf!

har jag lekt vattenmolekyl för att visa hur de rör sig i alla vattnets faser!

har jag gjort det jag fasat för en längre tid...jag hoppar in i bilen, startar och backar ut från parkeringsfickan på jobbet - med motorvärmarkabeln kvar i bil och stolpe!

behöver jag inte skriva så mycket mer va?

I morgon blir det TOMTELAND!! <3


5 kommentarer:

  1. Låter väl alldeles underbart att få hämta andan..
    Hälsa tomtajäveln i morrn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carina Backman2012-11-29 23:15

      Okey! önskar du dig nått speciellt? ;-)

      Radera
    2. japp.. Lyckliga barn.

      Radera
  2. Svar
    1. Carina Backman2012-11-29 23:18

      Jaaaa visst är de!! Så härliga färger... ;-) Vad ska du heta då? "Mumun"? ;-)

      Radera