torsdag 7 februari 2013

Hå hå ja ja!

Min ormdräpare är skadad i huvudet! Den store snygga vargen Blixten har återigen sagt till honom att han är den drygaste kompisen som går att uppbringa!! Hål i huvudet! 

Första veckan på nya jobbet lider mot sitt slut... det har varit en vecka som gått i 180 knyck, och på 100 decibel i motvind! Men än lever jag! =) Att jämföra min förra klass med den här är väl som att jämföra en ljum sommarbris med en tornado! Men det finns några trevliga windstoppers i kollegiet som hjälper mig med logistiken på bygget. Det tas tacksamt emot!! Det är lite skillnad att ha en åk 6 mot en åk 2 som jag hade förut. Det var nationellaprov i svenska den här veckan, men det tog en av mina windstoppers. Har haft häcken full att kolla upp vad som ska göras och vad som ska slutföras. Gjort terminsplaneringar för eng och matte i dag, svenskan ligger och mognar innanför pannbenet tillsammans med historian. I no ska vi ha en NTA-låda som handlar om "Matens kemi" - passar det mig eller inte? ;) Bild knyter jag ihop med historian och engelskan - tjaa...då är det bara allt annat kvar... Ni orkar inte höra eller läsa mer om mina planeringar...

Kurser ska jag tydligen inte anmäla mig till...var så glad över en målarkurs som jag skulle gå...nu har folk hoppat av så vi är bara 2 glada själar kvar...tror inte det blir nån kurs då!! Kanske någon utav er är sugen på att gå en kurs i vaxmålning i Mora den 22 - 23 feb? Kolla in Viktorias hemsida http://www.fargdrommaren.se/ Vill ni gå så kontakta mig PRONTO!! =)

Dags för kissrundan och sen kolla om kudden är lika skön nu som i morse! Häpp!!

2 kommentarer:

  1. o BertaStinas kommentar har rymt ser hon.. .hmm..
    jaja, inga kuddar är lika sköna om kvällen som dom är på morgonen.. kan inte va möjligt.

    Trevlig helg..
    o säg åt blixtar o ormdräpare att ta det lugnt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ormdräparen är alltid lugn - tycker HAN!! Trevlig helg, BertaStina!

      Radera