söndag 13 januari 2013

Kallt och kallt...

I dag är det nog den tråkigaste dagen så här långt in på det nya året. -26 ute och +17 inne...ingen av temperaturerna tilltalar mig! Trött och oinspirerad...en aning uttråkad. Hade planerat skidåkning och lite tecknande, men det frös inne! Sitter i favorit fåtöljen med en filt upp till hakan, Castor i knät och mobilen i näven...försöker Ruzzla, meeeeen det går så där! Gjort allt det där tråkiga som att diska och ta hand om tvätten, burit in ved och gått med hundarna. Har huvudet fullt av funderingar kring jobb och boende, hundar och katten...vänster eller höger, upp eller ner? Vet att hur jag än gör så blir det tok! Vem tar hand om katten om jag flyttar? Ingen...så det känns inget bra! Hundar kan inte var själva hur många timmar som helst...så det känns inget bra! Jag verkar vara jäkligt bra på att skapa "råttfällesituationer" för mig själv. Är det nån annan som har tråkigt i sitt liv så kan jag tipsa er om hur ni får det lite knivigare! Billigt - nästan gratis!! ;)

Häpp!!

3 kommentarer:

  1. Tack men BertaStina klarar det så bra själv.
    Hur man vänder sig så har man fan rumpan bak.
    BertaStina har allvarliga funderingar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm...vi kanske ska fundera tillsammans!? :-) Kan bli kul....hahaha

      Radera
  2. Haha, den delen klara jag sååååå bra själv. Men tack ändå <3, ska tipsa om någon annan skulle behöva...

    SvaraRadera