torsdag 18 juli 2013

Livet är magiskt! ;)

 Nu har boken kommit som jag blivit rekommenderad att läsa! Men det märkliga är att 3 olika böcker under samma tema har dykt upp hos mig under den gångna veckan - utan att jag har en susning om vart dem kommit ifrån. Det märkligaste var nog de två sista som bara ramlade ner bakom mig när jag skulle låsa upp dörren hos en vän. Det fanns ingenstans som de kan ha legat och trillat ner, nej det lät som de ramlade ur min väska och ner på trätrallen på trappen. Mycket märkligt och spännande!! Ska försöka hinna med att läsa den här boken så fort jag hinner. Har även en annan sak som ligger mig varmt om hjärtat just nu...

Tarotkurs! Har hållt på med andlighet i hela mitt liv mer eller mindre. Upplevt en massa märkliga och ibland skrämmande saker. Jobbat med personlig utveckling och tränat på medialitet och lärt mig healing hos bla Gittan, Terry, Pierre och Irene. Lagt andligheten på hyllan, vilket inte alls går när man väl börjat...man bara tar en paus egentligen...ja ni kanske känner igen er!? Men nu är det dags igen!! Vissa dagar tränar jag på kort och läggningar så hjärnan kokar. Det ska bli bättre när jag lärt mig att läsa av kortens betydelse. Tur att jag alltid haft lätt för att se bilder, läsa bilder och har en stark intuition. 

Livet känns så mycket mer positivt nu...jag har lämnat en hel del bakom mig och ser framåt igen! Kärlek finns! Det som gäller för mig är att se mer till innehåll än yta. Att värdera om mina tankar om män och hur de bör vara. Det jag önskat av män har jag sökt i fel höstack efter - är det konstigt att jag inte funnit det? Hahahaha...nej verkligen inte!! Så återigen - vad är Kärlek? Jag fortsätter min resa i kärlekens värld, söker svar och får förmodligen lika många nya frågor! ;)

Livet är gott!! 

6 kommentarer:

  1. Verkar ju skumt det där med böckerna, men hoppas hon får svar på sina frågor nu då =) o att hon letar nån annan stans än i en höstack sen ;)
    Hepp Hepp.. Blanda kortleken väl...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska inte leta alls, BertaStina! Har en mitt framför näsan om jag bara vill... ;-)

      Radera
    2. Va fasen redan?? Står dom på kö eller ;)

      Radera
  2. Nej kärlek ska man inte leta efter. För det mesta kommer den när den inte alls är väntad..Och just precis när man slutat att leta! Lycka till! :)

    SvaraRadera
  3. Nååå?? Hur går det?? ÄR boka bra.. kommer det nån uppdatering här.?? VA VA?!!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snart, BertaStina! Snart!! :-)

      Radera