onsdag 13 mars 2013

Bitch!!

Ny dag, nya möjligheter eller nått... Vilken vinter det blev igen! Igår vräkte snön ner och jag var glad att jag hade en bil med fyrhjulsdrift och av jeep modell. Sen vaknar man till -20 grader IGEN!! Vilket mörker!!

I måndags var jag en bitch, ont efter skidåkningen så att jag tom vaknar av att det värker och gör ont...alltså inte bara den vanliga träningsvärken. Sover dåligt pga detta...gaaaaaaah!! Sen katten på huvudet, på det. Hur kul kan den här fröken då vara?? Va va va va?? Tidigt i säng måndagkväll...snäll fröken hela tisdagen. Idag är jag ett monster igen...hur f*n kan det göra så jäkla ont av träningsvärk?? Känner mig som om jag hade fibromyalgi i hela systemet...inte för att jag vet hur det känns, men ändå...tanken på hur jag tror att det skulle kunna kännas!!

Mina änglar har nationelltprov. De verkar också ha sovit dåligt i natt...

Gnäll gnäll gnäll.... Häpp!

Jag hade lite kvalitetstid igår med...tjejsnack om viktiga saker som killar, känslor och ...ja ni vet! Livet!! =) Om Clowner och vaktmästare, om hunkar och dårfinkar, om fett och kilon, om familj och löstfolk...hahaha!! LIVET!!

Lets give the world a big hug! ;)
 

2 kommentarer:

  1. Gnäll var ordet. Skulle BertaStina blogga så vore det inget annat nu, så lika bra hon låter bli.. TRÖÖÖTT, frusen, deprimerad, huvudvärk..
    Har precis googlat mig fram till en artikel
    "är du trött, nedstämd och frusen med en allmän sjukdomskänsla, men frisk som en nötkärna enligt blodroven"
    Jopp.. typ..
    o så denna förbannade h..ler-skogen..Den gör fanimej BertaStina GAAALEN denna tiden. har nyss varit ute o läst en besvärjelse över fanskapet.
    Må det gå röta i hela skiten..
    Gnäll o gnäll o gnäll 3:)
    Jaja, det kommer väl bättre tider kanske.. utan trötthet, huvudvärk, frusenhet, mörker o deppighet..
    Gäller bara att ha det där berömda Tååålamodet ;)

    Såå... från ett monster.. till ett annat monster..
    Ha en god kväll.. eller nåt..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :-) ja det är då på tiden att det blir vår iaf så man får gnälla om nått annat! ;-) Ha en trevlig...nånting!

      Radera